четвер, 6 березня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасалітатора в навчанні учні за методом проектів, а саме зрозуміти, що вчителю необхідно змінити свій стиль роботи на уроці. Нова і незвична роль вчителя на уроці - спостерігати і координувати діяльність учнів на уроці.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг  мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, яке дає можливість розвиватись кожній особистості. Розподіл  ролей учнів краще здійснювати  за їх можливостями заради успішної  реалізації  проекту.

середа, 5 березня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме: зрозуміти, як побудувати такий важливий етап роботи над проектом, як оцінювання роботи учнів. Не всі  учні психологічно готові до об'єктивної самооцінки, психологічні бар'єри та сором'язливість не завжди виправдовують взаємооцінку. Сьогодні я навчилась  робити шаблон оцінювання будь-якої учнівської роботи,  в залежності від того, в якому класі проводжу оцінювання робіт. Залучення учнів до оцінювання однокласників практикувала і раніше, але зараз зявилось більше ідей та можливостей, яким способом це ще можна зробити, щоб дітям було цікаво.

Модуль 7. Рефлексія.

Як  можна ефективно  використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Вважаю, що можливість учнів вільно спілкуватись у віртуальному просторі надає переваги швидко і обєктивно реагувати на готовий розміщений продукт товариша чи групи однокласників. Учнівські презентації, публікації, Вікі-статті чи блоги мають можливість не тільки переглядати, а й вислловити  власне бачення (оцінку) розміщеному в Інтернеті результаті їх діяльності не тільки члени групи, а й інші однокласники, учні школи, учителі, батьки.

понеділок, 3 березня 2014 р.

Модуль 6. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести в навчально-виховний процес використання Інтернет-ресурсів, а  саме використання  ІКТ на уроках математики, розширення кругозору учнів, розвиток пізнавальної діяльності.

Модуль 5. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів в процесі навчання моїх учнів, а саме розглянути та обговорити закони про авторське право та правила правомірного використання інших робіт в освітніх проектах.