середа, 5 березня 2014 р.
Модуль 8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме: зрозуміти, як побудувати такий важливий етап роботи над проектом, як оцінювання роботи учнів. Не всі учні психологічно готові до об'єктивної самооцінки, психологічні бар'єри та сором'язливість не завжди виправдовують взаємооцінку. Сьогодні я навчилась робити шаблон оцінювання будь-якої учнівської роботи, в залежності від того, в якому класі проводжу оцінювання робіт. Залучення учнів до оцінювання однокласників практикувала і раніше, але зараз зявилось більше ідей та можливостей, яким способом це ще можна зробити, щоб дітям було цікаво.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар