середа, 26 лютого 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме скласти шкалу оцінювання учнів.

Модуль 3. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використовувати  навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме учні працювали над реалізацією проекту " Чи варто вірити в повір'я".

вівторок, 25 лютого 2014 р.

Модуль 2. Рефлексія

Проекти надають навчальним завданням практичну спрямованість і можливість розвинути в учнів навички мислення вищих рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання. У цьому модулі ми дізналися, як проекти, що плануються та реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі.
"Я  знаю, для чого це мені все потрібно, що я пізнаю. Я знаю, де і як я можу це застосувати"– це основний тезис сучасного розуміння методу проектів.
Педагог, у свою чергу, з носія знань перетворюється на організатора пізнавальної, пошукової, творчої діяльності учнів, переорієнтовує роботу на різні види самостійної, збагачує свій потенціал, постійно перебуває у творчому пошуку.
Сьогодні для себе я відкрила, як навчальні проекти можуть допомогти учням виконувати завдання навчальних програм і розвивати навички, які є необхідною умовою сучасного світу.
http://1drv.ms/1gRvvCZhttp://1drv.ms/1gRvvCZ

Модуль 1. Рефлексія

  Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а також спланувати цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel 10.1.
Сьогодні я ознайомилась з основними ресурсами тренінгу, створила власний блог,  персональну сторінку на wiki-сайті програми.
ЦІКАВО! НОВЕ! ЗАПЛЮЮЧЕ!



Модулі

Перед нами стоїть завдання - "подалати " важкий шлях в 11 модулів. І досягти результату.